<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4658861723792456275\x26blogName\x3dffhana\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://writebetterthantalk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://writebetterthantalk.blogspot.com/\x26vt\x3d5059851223190298049', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Dafuq did I just read? @ June 23, 2012

Assalamualaikum dan hai.

Aku terkilan dengan apa member aku katakan. Lu bergurau ke apa doh? Eh jangan bergurau sangat. Lebih tu kawan. Kau jangan main api sangat dengan aku. Aku cukup tak suka. K.

Bila buat baik orang pijak kepala, bila buat jahat lagi teruk-- mau hancur tengkorak kau dikerjanya. Aku. Aku kan. Kan. Aku tak suka lah orang suka ambil kesempatan ni. Meluat + penat. Sungguh. Eh please lah jangan berperangai macam tu. Orang sekeliling tak suka tahu?

Ah I know I'm not perfect too but please lah. Hey penat lah aku! Kaki nak? Grr~

Nanti;
Kalau aku terbalas balik ke-tahi-an kat kau, agak-2 kau kisah tak? Mesti kau suka sangat kan. Aww! Eh kita excited lah tahu. Aum aumm! Eh wait wait. Dafuq is that? Err~ *mata ke atas jeling cicak + semut + lipas + katak kat syiling. Eh?


Chillax. And jyeah thanks for being "nice" with me faqka. Eh sorry. Kasar ke? Macam je kan. Kan darling kan? Huargh~

Bosan bosan! Kbai.
 



3 Comment(s)
Older |



I held out my hand
I tried to reach the sky
Higher, higher and higher
The moment I am within reach
I sensed your smile, your love

Follow | Dashboard